Rabu, 7 Julai 2010

Kreatif atau Kejam?

Kreatif tak? Mungkin ini cara yg paling mudah utk elakkan anak2 terlepas dr kawalan ketika berjalan2 terutama yg agak lasak... tapi selamatkah?

10 ulasan:

kak Erna berkata...

ya allah..acik..real ke ni..siannya anak tu..kalau tak bolih nak kawal tak perlu bawak keluar..dok rumah je...kat mana ni..sian kan...

Abd Razak berkata...

Salam...

Kesianlah pulak, dan rasanya lagi tak selamat kalau letak dalam beg plastik tu.

cemomoi berkata...

berat mana memandang berat lagi bahu memikul... apa pon banyak lagi cara nak selesai masalah, kena masuk bersamamu le nih

maiyah berkata...

adui.. nak tergelak pun ada, tp sian gak, budak tu siap senyum lagik..

aidahmustafa@yahoo.com berkata...

Salam Acik,
org sekarang semuanya nak ambik mudah je. Kesian lak tengok budak tu

Nida berkata...

Ada baik dan buruknya...

Baiknya memang confirm tak kena culik..
bahayanya, beg plastik tu mana ler kuat.. ada gak terbobos budak tu nanti

Werdah berkata...

Salam Achik

kak pernah lihat gambar ni tp dah lupa dp mana.. ni namanya kreatif tak bertempat.. jgn pula ada yg nak tiru

a kl citizen berkata...

rasanya tak patut...
boleh lemas ni

merah_s berkata...

hu alaa.. macam2 manusia punya kepala hotak..

Acik berkata...

To kak Erna..
tak pasti..tp rasanya photoshop je. (gambar ni ambik dr facebook kwn acik)

To Abd Razak..
Waalaikumusalam..
Memang tak selamat..jgn cuba2, bahaya.

To cemomoi..
Kalau betul..silap2 boleh masuk tele dera.

To maiyah..
Lawak..kalau betul, malang.

To aidah..
Waalaikumusalam..
Tu belum yg kena ikat dan letak rantai mcm bawa anjing.. lg haru.

To Nida..
Betul..beg plastik tentu mudah koyak.

To Kak Werdah..
Walaikumusalam..
Mungkin di fesbok kut..betul tu, jgn tiru aksi membahaya ni. Lebih selamat jika dikendong dgn pengendong atau ikat kain mcm org Indon..

To a kl citizen..
Betul.. lemas di darat.

To merah..
rambut pun tak sama hitamnya..