Sabtu, 17 April 2010

Rehatkan Minda..

Hari minggu ni perlukan masa rehat yg cukup sebelum memulakan kerja yg baru... beban kerja yg banyak kadangkala membuatkan minda kita terbeban dan mula terasa 'stress'. Apa kata kita layan gambar2 di bawah ni sebagai santai minda....


Cuti...Berehat2lah di tepian pantai, jemur panas ala-ala omputih.


musim panas, minum air banyak2...tapi jangan buang air merata-rata tau.


Ha..ni pun boleh hilangkan stress...bersukan dgn kawan2.


Tak cukup tinggi nak lepasi tembok...minta tolong kawan la.


Sukan mcm ni perlukan skill yg tinggi dan kalau badan dah mengembang, jgn cuba nak buat aksi ni. Takut papan anjal patah!


Aduh dah senak ni...nak masuk bilik kecik pun kena beratur...bayar pula tu!

Sumber diperoleh sini

5 ulasan:

kakcikseroja berkata...

Salam..

siapalah yang rajin menyusun lalat2 tu ya? :)

maiyah berkata...

haha.. kreatif.. kreatif

aidah berkata...

Salam Acik,

Hehehe kreatif sungguh org yg menyusun lalat tu ye. Betul, betul, betul. Kalaulah dapat gi holiday sambil baring2 kat tepi pantai kan best.

Acik berkata...

To kakcikseroja..
Salam..
Tak tau la sapa yg rajin sangat tu. Tp best kan?

To maiyah..
Kreatif dan kelakar..

To Aidah..
Salam..
Memang best dpt baring2 tepi pantai.. tp tak sanggup nk buat, open sgt..

'Hurun-Ein' berkata...

salam..
kreatif btl...
hihi...