Ahad, 20 Jun 2010

Karangan Pelajar Yang Mencipta Sejarah.

Sesi persekolahan bermula semula. Bagi negeri2 yg cutinya pada hari Jumaat dah pun memulakan kembali persekolahan setelah bercuti panjang. Tetapi kebanyakkan negeri akan memulakan persekolahan pada esok hari.

Sudahkah siap semua kerja sekolah yg diberikan? Buat guru2, dah siap ke markah peperiksaan lepas? Rasanya cuti panjang pun kadangkala tak cukup juga masa utk menyemak kertas, tambahan jika byk kursus terpaksa dihadiri atau sibuk dgn aktiviti lain.

Bayangkan kalau ada pelajar yg menjawab kertas soalan seperti di bawah... boleh 'pitam' cikgunya atau tak pun 'pecah perut'... bacalah. Kalau tak jelas klik pd gambar..






Sumber di sini

7 ulasan:

kakcikseroja berkata...

Kakcik dah pernah baca 'karangan' ini dulu.. Sedih ada, kesian ada... nak gelak pun sama! :)

penjejak maya berkata...

salam,

jadi cikgu kena banyak bersabar..

cheqna berkata...

salam
cheqna pernah baca karangan ni..
macam2...
surat yang cheqna pernah dapat pun menyebabkan cheqna n budak2 opis pecah perut bacanya..
salam ziarah n kenal =)

maiyah berkata...

huhuu.. x nmpak le.. kecik besar kecik besar mta dok adjust ni..

n0vemBer zuLu berkata...

ape agaknya tindakan guru yg ajar sejarah tu....

Abd Razak berkata...

Aduhai..tak larat nak gelak dah..:)

cemomoi berkata...

aiseh dah 2 minggu baru prasan anak tak buat homework, bila tanya memanjang takde