Ahad, 2 Mei 2010

Pesta Lesbian / Pondan - Mengundang Murka Allah SWT

Berita 1.


KUALA LUMPUR: Jilat dan lekat. Itulah permainan yang disediakan penganjur untuk pengkid dan lesbian yang menghadiri satu pesta khusus untuk golongan itu di sebuah pusat hiburan di sini, awal pagi semalam.

Wartawan Metro Ahad menghadiri pesta berkenaan selepas mendapat aduan orang ramai dan mendapati promosi mengenainya turut dibuat secara terbuka menggunakan laman sosial facebook di Internet.

Pesta terbabit bermula kira-kira jam 11 malam kelmarin dan acara kemuncaknya ialah permainan jilat dan lekat yang bermula kira-kira jam 1 pagi... baca lagi di sini

Berita 2.

KUALA LUMPUR: Seorang lagi lelaki yang menukar jantina sama dengan Lisa Aziz menyifatkan dirinya bertuah kerana dilahirkan tanpa ‘asam boi’.

Apabila ditanya apa dimaksudkan ‘asam boi’, sambil ketawa kecil dia yang mahu dikenali sebagai Juliana berkata, istilah itu merujuk kepada halkum.

Menurutnya, bagi golongan mak nyah, ketiadaan halkum adalah sesuatu yang istimewa kerana membuatkan mereka lebih sempurna dan proses mengubah suai identiti daripada lelaki ke wanita menjadi lebih mudah dan murah.

“Kalau ada asam boi, nak buang secara kikis perlukan belanja besar. Ramai juga rakan segolongan saya buang asam boi di Bangkok, tetapi saya dikira beruntung kerana sejak kecil tidak nampak asam boi.

“Lalu tidak hairan jika kali pertama bertemu lelaki, mereka sangka saya wanita asli. Tanpa asam boi, rakan segolongan meletak saya pada prestij tersendiri. Mereka menggelarkan saya NB, singkatan kepada natural beauty,” kata Juliana yang mendakwa sudah berkahwin... baca lagi di sini

Entry acik sebelum ni cerita pasal nenek omputih tak bermoral, berhubungan sumbang... Kita tak hairan sangat sbb bukan seagama kita. Tapi dua paparan berita yg tersiar ni benar2 berlaku di Malaysia dan perlaku2nya sudah tentu melibatkan bangsa kita malah mungkin seagama.

Hal berkaitan pengkid dan mak nyah/pondan merupakan isu lama yg tak selesai malah makin berkembang biak sehinggakan aktif di dalam sekolah. Mungkin golongan pengkid di sekolah tak nampak ketara dan sukar dikesan kerana kesemua mereka bertudung. Tetapi pengaruh mereka amat besar dan kadangkala melibatkan kejadian buli sesama jenis. Memburukkan keadaan, terdpt juga pengkid dewasa dikalangan pekerja di sekolah antah berantah...

Kegiatan pondan lebih mudah dikesan kerana sikap 'lembut' dan tingkah laku yg over drp perempuan. Di sekolah antah berantah pun, fenomena ni berlaku. Hampir setiap tahun ada yg jadi "auw" dan salah seorang staff pun berkeadaan begitu... Mungkin org bertanya, "tak ditegurkah dia?". Memang ada yg menegur tetapi masih kekal begitu...Moga Allah memberi hidayah pdnya agar terbuka hatinya utk berubah seratus peratus kpd lelaki.

Haramnya homoseksual dan lesbian ini, sudah menjadi Ijma’ (ketetapan ) ulama Islam. Artinya, tak ada diantara mereka yang berselisih.

Homoseks dan lesbian ini ia bertentangan dengan fitrah manusia dan merosakkan kemaslahan manusia sedunia. Al-Quran menggambarkan perbuatan kaum Nabi Lut itu sebagai fasiq, jahat dan melampaui batas. Sehingga bumi diterbalikkan oleh kemurkaan Allah.

Adakah negara kita akan ditimpa musibah akibat drp kerja2 maksiat yg semakin menjadi2? Menakutkan...

Allah berfirman: “Dan Luth ketika berkata kepada kaumnya: mengapa kalian mengerjakan perbuatan faahisyah (keji) yang belum pernah dilakukan oleh seorangpun sebelum kalian. Sesungguhnya kalian mendatangi laki-laki untuk melepaskan syahwat, bukan kepada wanita; malah kalian ini kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan: “Usirlah mereka dari kotamu ini, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri. Kemudian Kami selamatkan dia dan pengikut-pengikutnya kecuali isterinya; dia termasuk orang-orang yang tertinggal (dibinasakan). Dan Kami turunkan kepada mereka hujan (batu); maka perhatikanlah bagaimana kesudahan orang-orang yang berdosa itu.” [QS Al-A’raf:80-84].

Allah menggambarkan Azab yang menimpa kaum nabi Luth : “Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri kaum Luth itu yang di atas ke bawah (Kami balikkan), dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi, yang diberi tanda oleh Tuhanmu, dan siksaan itu tiadalah jauh dari orang-orang yang zalim” [Hud : 82-83]

p/s Semoga kita semua dilindungi drp kemurkaan Allah dan menjadi umat yg berpesan2 dgn kebaikan dan melarang kemungkaran..

5 ulasan:

Nida n' Hanafi berkata...

Mereka tak takut langsung pada kemurkaan Allah....nau'zubillah

Abd Razak berkata...

Salam...

Masalah ini yang tidak akan ada penghujungnya jika kita tidak mengambil langkah sewajarnya, pemimpin kena main peranannya, pihak kerajaan kena buat tindakan sewajar, ibubapa kena tegas dlm rumahtangga mereka, ketua pejabat kena ambil langkah sewajarnya, pendek kata semua kena bertindak.

Jika tidak, tunggulah Allah turunkan azabnya..

Werdah berkata...

Salam Acik.

Benar sangat apa yang ditulis oleh Abd Razak tu.

Tunggulah azab Allah kerana tiada perubahan dalam sunnatullah.

Unknown berkata...

nauzubillah... x mampu nk kata apa..

Idalara berkata...

nauzubillah...mudah2an dijauhi..